2016. április 25., hétfő

Könyvfesztiválos, képes élménybeszámoló, 2016

Szombaton dedikálás előtt Timussal elmentünk kávézni/forró csokizni.
Az első képen próbálok úgy tenni, mintha kultúrlény lennék...
Aztán feladom :D

Übereltük a tavalyi sort :D Nem gondoltam volna... Nagyon hálás vagyok nektek! :D

Hoztatok sok-sok könyvecskét...
Én meg csak írtam szorgosan (olykor kicsit csúnyán és olvashatatlanul, de azért meghatottan) :)
Madarat tolláról... :D
Lillától és Ádámtól, azaz Zsepitől és Kutortól kaptam zseniális plakátot!
Mikor feltették nekem a kérdést, mi van odaírva... Öhm... :D
Sokan voltatok kíváncsiak, milyen a hátam élőben.
Könyvhétre valami nyáriasabb szerkóban megyek ;)
Sajna, csak egy két-szóra futotta. Erre majd ki kell találnom valamit,
hogy a sor is haladjon, és beszélgetni is tudjunk :D



Képzeljétek el, a dedikálás előtt Timus zöld csodajárgányával még haza kellett ugranunk, hogy elhozzuk a saját Tolvajok kézikönyve példányaimat. Ugyanis annyira kapós volt a kicsike, hogy a standnál már csak négy maradt belőle! *-*














Sőt, az összes kivitt Horizont is elfogyott *-*

Olyannyira, hogy a kiadónál már nincs is belőle, csak a terjesztőknél elérhető... Szóval... ilyen még nem történt velem... De lassan érik az újranyomás! :D










Bocsi, ha volt olyan moly, akivel amúgy Molyon napi szinten beszélünk, és nem ismertem fel... Botrány rossz az arcmemóriám, de ha mondtok moly-nevet, általában pofán csap a felismerés :D












Néha már azt se tudtam, mit írok, meg hova :D 
Jó, hát nézzétek el, nem voltak velem a szerecsen rabszolgáim :D









Az ominózus Kérdezz  bármit Hollowaytől nap folyományaként a beismerő plakát: a mai napig nem tudok olvasni! :D















Olykor képes vagyok olyan arcokat vágni, aminek alapján ezt a tényt senki sem kérdőjelezné meg... :D











Még szerencse, hogy a hátamra nem idézet, hanem kép van tetoválva... :D

















Ha kicsit ziláltnak és szétszórtnak tűntem, utólag is bocsánat mindenkitől. Valójában nekem ezt még fel kell dolgoznom... Mármint, hogy ennyien jöttök a könyveim miatt, és hogy ennyire szeretitek őket ^^
Ilyenkor érzem, mennyire megéri :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése